woensdag 25 juni 2014

"Just" cats...






Ik maakte een mand van Merino wol, lekker zacht...
Dat bleek dus een katten mand te zijn, wist ik veel.
Hij werd meteen ingepikt door de meiden!



I made a basket out of Merino wool, nice and soft...
It appeared to be a cat basket, I wasn't aware of that.
The moment it was finished they made it theirs!



















Deze foto maakte ik vanuit het keukenraam toen de 
schilder de buitenboel aan het schilderen was...
Betsy is echt voor niks en niemand bang; we moeten haar goed 
in de gaten houden!
Ze is op zo'n lange ladder omhoog geklommen op het dak terwijl 
de beste man daar bezig was.
En een tijdje terug kon ik haar onder het bed van de buren
vandaan vissen, je schaamt je toch wild!
Ze gaat ook gerust bij die mensen in de auto zitten,
op de bestuurders stoel natuurlijk...



I made this picture from the kitchen window when
our house was painted last week...
Betsy isn't afraid for anything or anyone;
we have to keep an eye on her for sure!
She climbed a very tall ladder to the roof while
the painter was there.
And a little while ago I had to fetch her from underneath
the neighbours bed, I felt so ashamed!
She also sits in their car sometimes,
on the drivers seat of course...






Na al die katten avonturen valt ze gewoon bovenop
de Lego in slaap...


After all those cat adventures she just falls asleep on the Lego...




Oh ja, ik heb die woordverificatie maar weer aangezet, sorry,
maar ik werd gek van al die spam berichten...

By the way, I put word verification  back on, sorry,
but all those spam messages drove me mad...







33 opmerkingen:

  1. Just .... beautifull cats!!!
    Wat een prachtbeesies meis x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Caries doet dat ook, zijn haar al 2 keer kwijt geweest! In een auto...?
    Geweldige mand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch, de poes in de mand :-))))
    En het verhaal van de poes bij de buren, niet te doen zo grappig !! Wanneer hebben ze de poes ontdekt ? Hopelijk niet wanneer ze zelf bed in kropen ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hadden er ook zo eentje - buurjongen kwam hem tegen op z'n bed in de zolderkamer! Gelukkig vond hij het niet erg.. En Sara, onze vondeling, was ook een ladderklimster, kwam zelfs heel voorzichtig weer terug! En die mand is echt heel geschokt als kattenmand, heerlijk warm. Jouw katten hebben echt smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zo'n zachte en mooie mand pikte ik ook in als ik een poezel was, wauw!! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes! En een dondersteen. Onze oude kat was er ook zo een. Ons Aagje is een sufferdje...veela te bang (en een beetje dom)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dear Mirjam
    Cats just love bags, baskets or boxes, don't they? They do look very comfortable in the basket - even if it isn't quite what you had in mind! Lovely photos - they are such characters!
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, nou als ik kat was dan had ik dat mandje ook ingepikt.
    Hij is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een lieve foto's! Mooie mand inderdaad, als ik erin paste zou ik die ook inpikken ;-)
    Spam is weer mega-actief ja helaas! :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat aandoenlijk... Tja, die mand is perfect voor de poezen, dat hebben ze goed gezien.
    Wat zijn je poezen mooi!
    Onze poezen gaan ook de ladder op en lopen over het schuine dak, de apekoppen,.
    Maar onder het bed van de buren? Nee, gelukkig niet!!! Jij hebt wat te stellen met ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf zeg, die mand!! Dat is letterlijk "in je mandje kruipen" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg leuk om te lezen (zit met een lach op m'n gezicht). gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. NATUURLIJK maakte je een kattenmand, wat dacht je nou? ;-) Heerlijke foto's. Hahaha, ik had je graag zien 'vissen' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo geweldig die foto van Betsy op de trap, smelt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie mand zeg, ik begrijp dat die gelijk ingepikt word hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zo'n warm en beschermend mandje, daar zullen ze lekker in slapen! Een betere bestemming voor je eigen maaksel is er niet toch? En wat een onwijs leuke kat is die Betsy toch, zo leuk om al die grappige dingen over haar te lezen en de foto's te zien. Ik kom altijd zo graag langs op je blog om alles van haar te volgen, ik ben echt een superfan van haar....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha. Wat een leuke katten. Die van ons ik ook niet bang. Als iemand het raam boven open laat staan en ze komt er bij, dan zit ze binnen no-time op het dak. Ik schrik me dan weer kapot. Die mand is echt super leuk, een echt kattenmand. Fijne donderdag.

    Groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig, zo'n eigenwijs beest! Ze zorgt goed voor zichzelf. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jaaaaaaaaaaaaaa natúúrlijk hebben ze gelijk je mand ingepikt !!!!!
    (hun eigen haar vilt er vanzelf in, na verloop van tijd ;-) .... )

    Volgens mij was Bets aan het kijken of ie het allemaal wel goed deed !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een pracht mand, nu MOET je er nog 1 maken natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige mand!! Die meiden hebben wel gelijk hoor, ik had em ook ingepikt! Hebben ze er nog geen ruzie om?
    En die Bets, wat een ondernemende en avontuurlijke meid! Zo kom je nog eens ergens ;-)
    Mooi uitzicht heb je trouwens uit je keukenraam!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk stel is het toch! Dat mandje is echt heerlijk voor ze, gelijk hebben ze. Die van ons zouden er ook wel graag in willen, dat zie ik meteen. Echt een lekker mandje hoor. Verkoop je ze niet in je shop? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zat ik wel aan te denken... Leuk om te horen dat ie in de smaak valt!

      Verwijderen
  23. haha wat een heerlijke foto's! Beestjes met een eigen karakter, leuk. De mand ziet er echt heerlijk uit, echt zo'n coconnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig die kattenmand en dat je er zelf wellicht een andere bestemming voor had, haha. Daar waren de katten het niet mee eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De katten zijn perfecte modellen en jij weet ze iedere keer prachtig te 'vangen' met je toestel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijne fotos! En de kattenmand is geweldig. Lijkt mij ook heerlijk om in te liggen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a beautiful basket! Really cozy and perfect for the cats :-). Wow, Betsy seems to be really brave and venturesome. Surely stressful sometimes, but also funny and cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Had je dat niet verwacht dan dat die mand door je katten zou worden ingepikt;)?
    Wij hebben straks ook zo'n heerlijk poezenbeest rondlopen, misschien moet ik ook eens een mandje vilten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat woon je mooi! En wat heb je leuke katten! En zo'n mand wil ik ook wel......

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Someone seems to love her new house :)
    Greetings from sunny Scotland
    Shippy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het lijkt onze kat wel die wandelt ook bij iedereen naar binnen. maar de meeste mensen zijn daar niet zo blij mee, hij is dan al flink geslagen met een stok zodat hij niet meer kon lopen en we hebben zijn buik al een keer aan elkaar moeten naaien.
    Hopelijk gebeurt dat niet met jullie leuke kat.

    BeantwoordenVerwijderen