vrijdag 31 mei 2013

This week I saw...



.... hoe een stukje drijfhout en wat wol samen een zeepaardje werden....
Nou ja, dat zag ik eigenlijk al eerder, maar ik maakte er nu pas een foto
van; ik vind het wel leuk om de dingen die ik nu tegenkom nog even op de foto
te zetten voordat het in een verhuisdoos verdwijnt!


.... how a piece of driftwood and some wool together became a seahorse...
Well, I did see this already, but didn't make a photo of it until now;
I'm making pictures of some items before they disappear in a moving box!










En toen ik van de week een keer thuiskwam zag ik dit tafereeltje:

And then when I got home one day I saw this sweet scene:





Bij deze allemaal ook nog heel erg bedankt voor de lieve reakties op m'n vorige bericht... :o)
Een vrolijk en zonnig weekend gewenst !

And also a big thank you for all your sweet comments on my last blog post... :o)
Wishing you a fun and sunny weekend!













27 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat zeepaardje! Je moet er ook wel echt oog voor hebben en dat heb jij dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes, alledrie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai das schoon !! Knap gedaan !

    Bij de poezenfoto's ben ik spontaan in de lach geschoten en heb direct mijn dochter geroepen. 'Nu moete kome zien' !!
    Hihi .. ze is een poezen-lover, zelf heeft ze er 4.

    Heb daarnet nog jouw vorige fotosessie bekeken. Je ziet idd de wind door het gras golven. Heb je mooi weten weer te geven. Prachtige foto's neem jij steeds !
    Voor jou ook een fijn weekend gewenst ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zeepaardje!!! Geweldig 'gezien'! En mooi gemaakt!
    Die Pippi en Betske zijn geweldig!! Pippi denkt er het hare van :)
    Karel is ook al fan, die komt telkens meekijken als deze 2 mee doen :D
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Merci voor het bezoekje op mijn blogje!
    Ik ben gelijk ook komen zien naar de jouwe, want mijn mama (susie van hier boven hihi) riep me om je poezenfoto's, had de vorige toen ook gezien, wat een leuke poezen zijn het ! Zo schattig hoe dat kleintje steeds weer bij de grote kruipt, op een zeer subtiele manier soms :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjeetje meis .... wat een pracht zeepaardje!!!!
    Is net een kunstwerk!!!!

    Enne dat zit helemaal snor met die Pip en Bets ..... wat een heerlijke foto's!!!!!!
    Vooral die laatste foto .... je kunt me opdweilen .... ben helemaal gesmolten ... zooooo lief!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh, wat prachtig dat zeepaardje.
    En oooooh, wat schattig die poezen. Vooral natuurlijk de jongste telg.
    Is het een Brits Korthaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is toch om op te vreten dat kleintje. Te zoet gewoon. Pip lijkt er al een beetje aan te wennen he? Geweldig dat ze gewoon doorslaapt. Mijn dochter zei bij het zien van de foto: "Mama, die had ik er ook nog wel bij willen hebben". Pascale X PS: Je zeepaardje is prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je dat superleuk bedacht dat zeepaardje !! erg mooi.

    oh.. en dan pip... met die kleine het is zoooooooooooooooooo lief !!
    echt om op te vreten !!!!!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha het zeepaardje is echt te gek! en wat een heerlijk leventje hebben die poezenbeesten toch he!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mjaaa... dat zeepaardje is weer een echt superdepup Stinscreatie hé, prachtig!!!!! Hihi en die kattenbeesten.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtigggg en die katten echt liefsss fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend mooie en lief zeepaardje, zal eens anders naar stokjes gaan kijken. En ja pip en bets, kan er geen genoeg van krijgen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een bijzonder zeepaardje, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahahaha, hoe lekker kan je liggen.... Wat een mooi kunstwerkje en zo goed bedacht en gemaakt, heel erg mooi

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat heb je dat creatief gedaan. Leuk zeepaardje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Mirjam!
    Thank you for your comment on my blog. I have been busy working at my neighborhood elementary school and have been too tired to blog at night!! I just caught up on some of your posts!! I love all of your photographs! Your new Betsy is adorable and looks like she is fitting right in! Your bread looks delicious and the scenery around your home is beautiful! : ) Thanks for staying in touch and I hope to be blogging more often this month!!

    Happy June!
    : ) Beth aka Lizzy : )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Beth, good to hear from you! See you soon.... Love from Mirjam.

      Verwijderen
  18. Oh die poezen op die leuke bank,maar het zeepaardje vind ik ook fantastisch hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi gedaan dat drijfhout kunstwerkje. En die poezen.... Ahhh... Zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, bij het inpakken alles even bekijken voor het de doos in gaat, even mijmeren... Wat heb je dan toch veel he! Zeker leuk als je dingen zelf gemaakt hebt, lijkt me!
    Pip&bets lijken wel aan elkaar gewend, klopt dat? Al kijkt Pippi op de eerste twee foto's nog wat bedenkelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat creatief weer dat zeepaardje. Je moet het maar net zien.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen