woensdag 25 juli 2012

Back home


We zijn weer terug in Nederland, maar ik ben nog niet helemaal "weg" uit Zweden!
Wat een geweldig mooi en indrukwekkend land is dat zeg....
Ik snap ook heel goed dat veel Nederlanders daar naar toe emigreren; wat 
een rust en ruimte, heerlijk!
Dus vandaar nog wat Zweden foto's, en vast niet de laatsten...: )


We're back home in the Netherlands, but I haven't quit "left" Sweden...
What a beautiful and impressive country!
So another few Sweden pictures, and they won't be the last ones I guess.. :)








Trouwens nog erg bedankt voor de leuke reakties op m'n
blog toen we in Zweden waren!
Ik ben nu verder niet zoveel achter de computer te vinden dus ik
loop hopeloos achter qua andere blogs en reakties;
maar ja, het is ook vakantie tenslotte!

9 opmerkingen:

  1. En wij hebben lekker mee mogen genieten van jullie superreisje! Welkom terug en geniet nog maar lekker lang na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Zweden staat ook echt op mijn verlanglijstje en welkom thuis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt dat we mochten meegenieten via deze mooie foto's.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Zweden ook altijd erg mooi en inderdaad de ruimte die het heeft dat is het helemaal en eigenlijk helemaal niet zo ver van NL vandaan, trouwens de NLers hebben volgens mij altijd wel wat met Zweden,Denemarken en Noorwegen gehad.Ik ben in alle 3 geweest misschien heeft Zweden net dat streepje voor maar Noorwegen is een goede tweede.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt daar mooie foto's gemaakt. En dat je achter loopt op andere blogs, niet erg toch, daar is vakantie voor, dit gevoel nog even vast houden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die foto's komen zo uit een verhaal van Astrid Lindgren! Wat schitterend, ik zou er ook wel heen willen! Welkom thuis trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's weer. Ik wil ook!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heee, welkom thuis!!!
    Wat een prachtige foto's! Ik wil ook!!
    Oh, ik zie dat MamaNatuurlijk ook wil. Gaan we gezellig met z'n allen!!
    Geniet nog maar even lekker na!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Precies zoals ik het me altijd voorstel! Dit is mijn droom: een keer naar Zweden! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen