maandag 23 april 2012

hunting season

Bij deze verklaar ik het jacht seizoen voor geopend!
Rommelmarkten-jacht dan, wel te verstaan.
Alhoewel het daar eigenlijk altijd de goede tijd voor is natuurlijk....
Afgelopen zaterdag was er een om de hoek.

The hunting season has begon!
Thrift hunting, that is.
Actually, all year round is a good time for that...
Last Saturday there was a market just around the corner of our house.


Om te beginnen vond ik deze vaas: ik vond hem zelf wel geinig, maar het thuisfront
( man vooral) "wou er nog niet dood in worden gevonden".
Hmmm, dat hoop ik ook niet....

First of all I found this vase: I thought it was rather nice, but the homefront
( husband) said  "he didn't even wanted to be found dead in this thing".
Hmmm, I hope not of course....



Toen nog een paar leuke blikjes,

Then a few tin cans,



 en een roodkapje setje.
Alhoewel het meer lijkt op een jongetje-in-meisjeskleren met zijn hond, vond ik toch leuk.

 and little red riding hood.
Although it looks a lot like a boy in girls clothes together with his dog, I did like it.


En nog wat leesvoer.
Ik heb net gisteravond het boek "Schaduw van de wind " van Ruiz Zafon uitgelezen.
Ik ben nog onder de indruk, zoooo mooi., echt een aanrader.

And something to read.
Last evening I just finished reading the book "La Sombra del Viento"  by Ruiz Zafon.
I'm still very impressed by it, so very beautiful, it's really worth reading.

Al met al een fijn ochtendje scharrelen!

All in all it was a morning well spend!









11 opmerkingen:

  1. Heerlijke vondsten...En ja, t blijft een hele rare uitdrukking:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww... en ook hier gelijklopende interesses :-) Het afschuimen van rommelmarkten staat ook op het lijstje. Veel van mijn hobbygerief is opgeborgen in oude blikken. Geniet nog van de jacht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, leuk allemaal!!! Ik vind de vaas erg mooi, mooie kleur! Het onderste boek hebben wij ook, maar ik heb em nog niet gelezen. Manlief is er in bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vond het ook wel leuk juist dattie niet oranje of bruin was...

      Verwijderen
  4. Helemaal weg van het setje met roodkapje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie buit! Ik ben er ook dol op! En de schaduw van de wind is ook echt 1 van mijn lievelingsboeken!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n boek kom je maar een keer in de zoveel tijd tegen denk ik.

      Verwijderen
  6. gniffel.... en wat vond man van het jongetje in meisjes kleren met z'n hond!? (ik vind hem /haar heel mooi)
    Mooie blikjes kun je ook nooit genoeg hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zag ie de lol ook niet zo van in... Jammer dan!

      Verwijderen
  7. Leuk!! De Roodkapje setje is super lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie vondsten! Zo leuk dat zoeken naar leuke spulletjes. Ik verheug me ook helemaal op Koninginnedag.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen