dinsdag 20 maart 2012

Messy me


Tsja, dit is mijn werkkamertje. Soms heel geordend maar meestal
zo rommelig als nu. Als ik genoeg vierkante centimeters over heb om
te werken vind ik het wel best.

This is my craftroom. Sometimes it's pretty organised but
most of the time it looks like this.
As long as I have enough centimetres left to work on
it's fine by me.


Op het moment ben ik weer aan het naaldvilten en dat kost niet zoveel ruimte.
Wat het gaat worden? Hmmm, da's nog niet helemaal zeker, maar ik
denk een leuke slinger ofzo.

At the moment I'm needlefelting and that doesn't take
a lot of space.
What it's going to be? I'm not completely sure but I think
some nice bunting.

6 opmerkingen:

  1. Noem je dat rommelig? hahaha, 't wordt tijd je een keertje bij mij thuis komt kijken ;)
    Groetjes,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, in dat geval.... Kom ik gauw een keer bij jou een fotootje maken!
    In ieder geval tot zondag, groetjes, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he stins, lekker toch een beetje rommelen!Volgens mij krijg je daar juist creatieve ideeen van haha!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als een leuke werkkamertje en helemaal niet rommelrig! Groetjes van Elma :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel een fijn plekje inderdaad.
    Deur dicht en je ziet er niks meer van!
    Ook erg handig i.v.m. nieuwsgierige (wolliefhebbende!) katten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat valt toch best mee? Gezellig plekje heb je zo.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen